Min egna lilla värld

Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Några dagar sedan sist..

Av Maja Sundelin - 31 maj 2010 15:48

Måndag igen, snacka om att dagarna gå fort, har hänt mycket också sedan sist har varit på Crusing i Sollefteå & firat mamma & mormor på morsdag.

 

Lördag:

Var det Crusing i Sollefteå, hade gjort mig crusing fin innan hemma hos mamma, lillasyster Lisa hjälpte mig med sminket & håret gullig lilljänta :) Vart innan vi skulle åka ner på stan bjuden på middag hos svärföräldrarna det vart grillat med ponfritt & god grönsaks sallad. Träffade Markus kusin,  farbror & faster som sedan åkte med oss ner alltså farbrorn & kusinen, faster kom efter med svärmor min.

Härligt var det att åka man kände sig verkligen som en rikigt "Raggare" Tyvärr innan vi skulle åka kände jag att det vart så kallt att jag byte min fina 50-tals klänning till jeans med strumpor m.m

Men det kommer fler gånger :) det är ju inte sista gången i år jag hade min fina klänning ;)

Väl ner på stan åkte vi runt, runt tills lilllasyster Elin kom ner och ville ha sällskap då fick man kliva av och så klart precis då man klev ur bilen så började de att regna tur var att Elin hade tagit med sig ett paraply till mig, som var extra stor så att jag inte skulle bli blöt :)  Träffade min svägerska också som jag inte se så mycket av nu för tiden, så det var roligt att se henne fick även en och en annan kram också av henne, som inte är vanligt.

Jag måste säga att jag har:

 

 Världens goaste & snällaste svärföräldrar,

svägerska & att inte tala på gubbens  Farbrors  familj så snälla så.

Dom är guld värda allihopa

 De är min lilla extra familj skulle man kunna säga  <3

 

Vid 02.00 på natten så skjutsade vi hem svärfar, gubbens farbror & Elin :) Och innan vi lämmade mammas hus så gick jag världens snyggaste & sötaste bild på mig och Markus som Elin tog på oss.

 

Sätter in några bilder så få ni se själva

 

     

Jag som är crusing fin :)

I min 50- tals klännining

 

  

foto: Mamma Cattis

 

 

 

     

Markus & Jag <3

foto: Elin Sundelin

 

Söndag:

Morsdag idag ska hem till mamma & fira henne sedan vidare till mormor som ska bjuda på god middag hemma hos henne & morfar "Kyckling file med grönsaksris" Mm, gott.

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Sundelin - 9 januari 2011 01:33

Ett stort grattis till pappa som fyllde år den 1 Januari. Hoppas du hade en fin födelsedag, var ju så klart där med Elin men jag tänkte efter det. :)      Sätter i allafall in en bild på dig & Gun <3      Och på den goda smörgås tårt...

Av Maja Sundelin - 9 januari 2011 00:46

Nu äntligen bloggar man igen, har äntligen hitta mitt lösen som jag sökt efter så länge, men bättre sent än aldrig kanske man ska säga. :) I allafall sedan sist jag skrev så har det varit både  Lady's night med mamma, Sundsvallsresa & julafton m.m....

Av Maja Sundelin - 21 oktober 2010 17:09


Så har min kära lillasyster varit myndig i 1 vecka nu. Snacka om att man blir mörkrädd nästan, det känns som igår  då hon gick runt med dockvagn & dockan med Elin  som gick brevid med en egen dockvagn & docka  (mina små syskon är inte längre ...

Av Maja Sundelin - 17 oktober 2010 15:24


     Du som liten.1. Vad hette din första bästa vän?  Marie Näslund 2. Vad hette din första kärlek? Andreas 3. Vilken var din favorit rätt? Mormors tjockpannkaka 4. Vilken var din favorit färg? Blått 5. Vart bodde du? Långsele, Rosengat...

Av Maja Sundelin - 12 oktober 2010 20:54

Bilder från dagen till kvällen :)         Elins presenter som hon hade fått av familjen på förmiddagen    Den goda tårtan som mormor  hade bakat till Elin:)       Bella vill också ha en bit Det är sant, hon säger de här till m...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards