Min egna lilla värld

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Maja Sundelin - 21 maj 2010 20:11

 Idag var man hem till mamma & var social med henne, systrarna mina

& svågern min. 

Solade ute i hängmatan mammas & åt en "Magnum Gold"

Som jag måste säga var super god :) Vet dock inte vad det var för  något utanpå glassen? Men det var gott i allafall, solade mig lite brun också medan's jag låg

i den där sköna hängmattan "Härligt" måste jag säga.

Sedan vid halv sex var det till att bege sig hemåt köpte mig en kycklingrulle och hyrde två filmer som jag ska se på ikväll.


  

Den goda glassen <3


Filmerna som jag hyrde idag


    

Alvin & gänget 2 & Old dogs



Av Maja Sundelin - 21 maj 2010 13:50

Nu har här hänt mycket det senast dagarna :)

Var ner till mormor & mordfar på onsdag och passa små bebisarna

 åt dom, så söta så var dom.

Efter någon timme kom mamsen ner och snuttade på dom

också tills mormor & morfar kom hem.

Kunde inte hellre låta bli att ta bild på mamma & en av bebisarna som jag kallar dom eftersom jag är osäker på vad dom igentligen heter?


  

Mamsen & bebisen


Igår, då vart det roligheter ;) Var till stan efter jobbet och shoppade

loss med mamma hittade allt möjligt.

Vi var in på: Jysk, Kaphal, Prima gallerian, florist affären, röda korset m.m

mycket som man hittade på dom affärerna.

Efter ett besök på  röda korset så vart det lunch på "prima gallerian" eftersom mamma var hungrig :P

åt en kyckling paj med sallad & mango raja sås till + hälsobröd

Mm.. vad gott det var att äta det, vi satt ute dessutom i det härliga vädret och åt lunchen, tog och fotade blomman/rosen som var vid vårat bord & så klart på lunchen vi åt så klart  fick mamma vara med också på bild. :)

Detta måste vi göra om mamma lilla ;)


               

Prima Gallerian med rosen, mamma & kycklingpajen ;)



  


Min lilla shopping ifrån igår på stan :)


Först då vi kom på san skulle mamma  in på röda korset med en påse med kläder & gissa vad jag hittade där!? En  tyllkjol som jag trodde att jag inte skulle få på mig, men jag fick det :) Så den köpte jag direkt.

Jag hittade 3 blomkannor i  grönt, rosa & blå på Jysk

Behöll den gröna som sagt var och gav de andra två till Lisa & Elin.

Så nu har vi varsin liten blomkanna som man kan ha en liten blomma i om man vill det, ska skaffa en framöver som jag ska sätta ute :)

Sen vart det två linnen & ny fin skjorta ifrån Kaphal I Love it!   

Kan det bli bättre än de här? :)


Köpte två blommor också på florist hörnan som jag satte i krukorna som jag köpte för ett tag sedan på en loppis som vi hade på ett skomakeri med några andra personer & bekanta.

Dom passade perfekt i dom,  och snart blir det fint  på bakongen min också.

STORSTÄDNING I MORGON, då gubben är borta.




       

Den vänstra blomman kan se lite dö ut

 men jag vattnade den, så den ser friskare ut nu. 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards