Min egna lilla värld

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

Bilder ifrån Elin's födelsedag <3

Av Maja Sundelin - 12 oktober 2010 20:54

Bilder från dagen till kvällen :)

 

     

Elins presenter som hon hade

fått av familjen på förmiddagen

  

Den goda tårtan som mormor

 hade bakat till Elin:)

 

   

Bella vill också ha en bit

Det är sant, hon säger de här till mig ;)

 

    

God kakorna Elin bjöd på :) &  Kattskålarna hon fick av mormor <3

     

Ensio & Haydi & födelsedags gästerna  

 

    

Mera födelsedags gäster & Elins presentbord som är full nu med presenter :) 

 

   

 

Födelsedagbarnet!

 

Hoppas du hade en jätte fin dag Elin,

 med många presenter & mycket roligheter // Kramar Storasyster <3 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Sundelin - 9 januari 2011 01:33

Ett stort grattis till pappa som fyllde år den 1 Januari. Hoppas du hade en fin födelsedag, var ju så klart där med Elin men jag tänkte efter det. :)      Sätter i allafall in en bild på dig & Gun <3      Och på den goda smörgås tårt...

Av Maja Sundelin - 9 januari 2011 00:46

Nu äntligen bloggar man igen, har äntligen hitta mitt lösen som jag sökt efter så länge, men bättre sent än aldrig kanske man ska säga. :) I allafall sedan sist jag skrev så har det varit både  Lady's night med mamma, Sundsvallsresa & julafton m.m....

Av Maja Sundelin - 21 oktober 2010 17:09


Så har min kära lillasyster varit myndig i 1 vecka nu. Snacka om att man blir mörkrädd nästan, det känns som igår  då hon gick runt med dockvagn & dockan med Elin  som gick brevid med en egen dockvagn & docka  (mina små syskon är inte längre ...

Av Maja Sundelin - 17 oktober 2010 15:24


     Du som liten.1. Vad hette din första bästa vän?  Marie Näslund 2. Vad hette din första kärlek? Andreas 3. Vilken var din favorit rätt? Mormors tjockpannkaka 4. Vilken var din favorit färg? Blått 5. Vart bodde du? Långsele, Rosengat...

Av Maja Sundelin - 12 oktober 2010 20:13

Så var det tisdag idag, slutade jobbet vid halv ett idag & gissa vad.. Mina tygskor som jag trodde skulle hålla längre sprack upp ordentligt idag. Så då tog jag en snabb sväng till Solle med mamma och köpte ett par kängor som jag ska ha nu och ti...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards