Min egna lilla värld

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2010

Lördag 9/10-10

Av Maja Sundelin - 9 oktober 2010 19:59

Ledsen mina trogna läsare att jag har varit borta någon dag här ifrån.

Ni har verkligen saknat mig här har jag hört :)

Men kan ju berätta allt det som har hänt sen jag skrev här sist.

 

Fredag

Då åkte jag & gubben till videoteket på kvällen och hyrde film.

Eller rättare sagt det var jag som hyrde film :)

Det vart dessa två:

 

                   

Jag måste säga att den här filmen "Phat girlz"

är nog en av dom bästa filmerna jag har sett :)

Den visar att även mulliga & fyllliga tjejer kan älskas

för så som dom ser ut, och att det finns killar

som hellre föredra dom än de som är mindre mullig & fyllig.

Och jag får riktiga härliga känslor varje gång jag ser den.

 

Wallander- Hemligheten

Den har jaginte sett hela än, men så fort jag har sett den

så ska jag berätta om den var bra att se.

Och om de är något att rekommendera att se :)

 

Lördag- Idag

Marknaden med gubben <3

Köpte inte så mycket där, det vart bara dessa:

* Två nyckelringar "Betty Boop & Hello Kitty"

* Spagetti mått (Om hur många personer man ska koka)

* Tejp

* En julbild med tre kattungar & en tomte

* & Hello Kitty pennor

 

Och medan vi var på marknaden så träffade vi Sofia med sin gubbe.

Vi sågs inte så länge men i morgon då ska jag på marknaden med henne :D

Och imorgon fyller ju lillasyster år också :) Så då ska man fira henne också.

 

Men nu ska jag, Elin & Markus kolla på en rysare

 

  

Vi ska kolla på denna film

& jag hoppas jag kan sova inatt, annars blir

det nattlampan som får vara tänd vad än gubben säger om det :P

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Sundelin - 9 januari 2011 01:33

Ett stort grattis till pappa som fyllde år den 1 Januari. Hoppas du hade en fin födelsedag, var ju så klart där med Elin men jag tänkte efter det. :)      Sätter i allafall in en bild på dig & Gun <3      Och på den goda smörgås tårt...

Av Maja Sundelin - 9 januari 2011 00:46

Nu äntligen bloggar man igen, har äntligen hitta mitt lösen som jag sökt efter så länge, men bättre sent än aldrig kanske man ska säga. :) I allafall sedan sist jag skrev så har det varit både  Lady's night med mamma, Sundsvallsresa & julafton m.m....

Av Maja Sundelin - 21 oktober 2010 17:09


Så har min kära lillasyster varit myndig i 1 vecka nu. Snacka om att man blir mörkrädd nästan, det känns som igår  då hon gick runt med dockvagn & dockan med Elin  som gick brevid med en egen dockvagn & docka  (mina små syskon är inte längre ...

Av Maja Sundelin - 17 oktober 2010 15:24


     Du som liten.1. Vad hette din första bästa vän?  Marie Näslund 2. Vad hette din första kärlek? Andreas 3. Vilken var din favorit rätt? Mormors tjockpannkaka 4. Vilken var din favorit färg? Blått 5. Vart bodde du? Långsele, Rosengat...

Av Maja Sundelin - 12 oktober 2010 20:54

Bilder från dagen till kvällen :)         Elins presenter som hon hade fått av familjen på förmiddagen    Den goda tårtan som mormor  hade bakat till Elin:)       Bella vill också ha en bit Det är sant, hon säger de här till m...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards