Min egna lilla värld

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2010

Onsdag 6/19-10

Av Maja Sundelin - 6 oktober 2010 16:20

Jag trodde tårarna skulle falla, jag trodde mitt hjärta skulle stanna.

Har nyss pratat med en person, som jag en gång i tiden höll av väldigt mycket.

Som jag nog innest inne gör än, utan att jag själv vill erkänna det.

Då jag pratade med ***** så kändes de så knepigt & kontigt.

Hon frågade mig om hur det var och så med mig, och jag kände bara att jag ville släppa ut all luft, tankar & saker som fanns i mitt huvud.

Hur ledsen jag igenligen är över allt som har hänt, saker som aldrig gå att ändra på, tankar som varit i mitt huvud sedan den där dagen i maj.

Men det går inte att ändra på nu, eller gör de det?

Gå det att ändra på det som en gång i tiden var bra, och  den vänskap som vi en gång i tiden hade?

I början då jag kände mig lite små deppad så brukade jag lyssna på en viss låt

 som jag hade till henne som ringsignal på min mobil.

(Visst är man bra knepig som gör det)

Men jag gjorde det, och med tiden så läkte mina sår även om ärret

aldrig kan gå bort hur mkt man än försöker att inte se på det.

 

Jag kan inte klandra henne bara för det som hände, för det kan lika bra vara lika mycket jag som gjorde fel, även om jag har försökt att vara så ärlig i mot henne

som möjligt eftersom hon var min allra bästa vän & jag ville aldrig förlora henne.

Men det kändes så fel det som hände, och jag fick aldrig chansen att förklara

för henne förrän det var försent för att höra på det som jag ville säga.

Det har varit mycket i mitt liv som har varit dåligt & inte alls bra.

Och hon har funnis där för mig & jag tackar henne så mycket för det

av hela mitt hjärta, Jag önskar henne ett bra & sunt liv.

Att hon alltid kommer att vara lycklig & att hon lever med mycket kärlek runt sig

 i sitt liv. Om vi inte pratas vid något mer så önskar jag henne bara det bästa.

 

   

 Livet blir aldrig som man har tänkt sig.

Ibland drömmer man inte alltid,

 även om man kanske kan tro att man gör det.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Sundelin - 9 januari 2011 01:33

Ett stort grattis till pappa som fyllde år den 1 Januari. Hoppas du hade en fin födelsedag, var ju så klart där med Elin men jag tänkte efter det. :)      Sätter i allafall in en bild på dig & Gun <3      Och på den goda smörgås tårt...

Av Maja Sundelin - 9 januari 2011 00:46

Nu äntligen bloggar man igen, har äntligen hitta mitt lösen som jag sökt efter så länge, men bättre sent än aldrig kanske man ska säga. :) I allafall sedan sist jag skrev så har det varit både  Lady's night med mamma, Sundsvallsresa & julafton m.m....

Av Maja Sundelin - 21 oktober 2010 17:09


Så har min kära lillasyster varit myndig i 1 vecka nu. Snacka om att man blir mörkrädd nästan, det känns som igår  då hon gick runt med dockvagn & dockan med Elin  som gick brevid med en egen dockvagn & docka  (mina små syskon är inte längre ...

Av Maja Sundelin - 17 oktober 2010 15:24


     Du som liten.1. Vad hette din första bästa vän?  Marie Näslund 2. Vad hette din första kärlek? Andreas 3. Vilken var din favorit rätt? Mormors tjockpannkaka 4. Vilken var din favorit färg? Blått 5. Vart bodde du? Långsele, Rosengat...

Av Maja Sundelin - 12 oktober 2010 20:54

Bilder från dagen till kvällen :)         Elins presenter som hon hade fått av familjen på förmiddagen    Den goda tårtan som mormor  hade bakat till Elin:)       Bella vill också ha en bit Det är sant, hon säger de här till m...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards