Min egna lilla värld

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Maja Sundelin - 9 maj 2010 12:53

Då var det söndag igen, jösses vad helgen gå fort.

Ibland önskar man att tiden kunde stanna eftersom allt verka gå så fort.

Igår lördag, blev de ingen städning, var för lat också hade jag inge lust kände det som.

Har varit städfreak ett tag så jag kände att jag måste lugna mig lite grann..

Istället var jag hem till syskonen mina och var social med lillasyster ;)

Senare på kvällen också så åkte jag & gubben ner på stan för att hyra film & då följde hon med oss dit, sedan hem igen.

& hon övernattade också, hon och Markus hade roligt igår.. Dom tittade på värsta skräckisen medan jag sprang in till sovrummet med Ella & stannade där inne tills filmen var slut,  det tyckte  dom var roligt, särskilt då man ta med sig sin hamster in till sovrummet för att man inte vill vara ensam där inne.

Men då filmen var slut så var det bara att komma fram igen. 

Sedan gick man och la sig vid halv 11 tiden.


Idag söndag blir det städning i huset ska göra detta idag.


*  Städa alla rum

* Damsuga

*  Byta gardiner i köket, sovrum & vardagsrummet

* Diska

* Tvätta


Sedan kommer lilla mamsen efter fyra & hälsa på en liten stund ;O)

Ska hjälpa mig med sen sak :)


  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards