Min egna lilla värld

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Maja Sundelin - 11 maj 2010 20:31

      

   Kramar & Kärlek

 

En kram kan göra mycket att få, då man som mest behöver den

Att känna värmen av den man håller kär & den där doften som få en att bli

som spagetti i benen, det är just det jag blir då jag kramar Min Markus    

Jag har aldrig riktigt förstått hur det kan vara så men det måste vara något magiskt med dessa kramar som ges till mig, man blir fortfararande som spagetti i benen

 efter 4 år i den famnen & många, många år framåt skulle jag tro

 

Min lilla sötnos jag kommer nog alltid vara knäsvag för dig

Älskar dig hjärtat mitt  

Av Maja Sundelin - 11 maj 2010 20:18

Idag jobbbade man till ett härligt, sedan vart det lite städning hemma.

Så nu känner jag mig nöjd :) Sedan ko  pappsen min  på besök, pratade lite grann om sommaren & vad som händer då, klockan hann bli fyra innan han åkte och hämtade syskonen vid bussen, så man satt sedan bara och väntade på att gubben skulle komma hem med potatisen så man kunde börja laga mat.
Det vart kassler & potatis till middag  :)


Har fått en förfrågan av en kompis att grilla på torsdag med hennes & hennes kille kanske också + min gubbe.

Men vi få se hur det blir ska höra med min först också ska vi prata mer om det i morgon hur det blir, men det skulle vara mysigt.


Ska vara social nu med gubben lite grann innan man ska gå & lägga sig

Kramar <3


  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards