Min egna lilla värld

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Maja Sundelin - 6 maj 2010 21:22

Nu har man tittat på "Simon & Thomas sveriges fulaste hem"

Jag riktigt älskar det programet, tycker att dom är jätte duktiga inredare :)
Ochså blir man inspererad av inredningen dom gör vid varje avsnitt.

Jösseas vilka id'eer man får nu om hur mycket man skulle vilja göra om, de nu var att man bodde i hus & inte i lägenhet.

Men man kan ju göra lite grann i allafall av de dom insperera mig med, även om man bor i lägenhet ;)

Måste bara sätta in en bild på dom :)

  

Simon & Thomas med små sötnosarna



Imorgon ska jag kontakta min så kallade handläggare som har varit på vipp i 1 vecka nu, så förhoppningsvis imorgon så ska jag få tag på henne till sist. Känns bara jobbigt att gå och gruva på något som borde ta 5 min att göra... Hur svårt kan det vara? Men nu ska jag försöka gå och lägga mig ska vara på jobbet tidigt  imorgon, godnatt sov gott & dröm sött <3

 

 

                           

Av Maja Sundelin - 6 maj 2010 17:28

Nu har det gamla åkt  iväg och det nya är inne här nu.

Jag snackar om min  gamla damsugare nu,  har vår städat lite grann här hemma nu & snart lär man få ett ryck att göra både det ena och det andra här hemma.. Har redan en liten lista vad som ska göras den närmaste tiden :P Kanske då man få semester i  sommar så kan man göra något av det då.

Nästa vecka måste jag på stan också  & fixa lite saker...  ;) Längar redan.

Så klart är vissa av de sakerna hemlisar :) Så det få någon veta senare..

Vart bjuden på middag idag också av pappa, efterson mannen min jobbar över ikväll (gulliga lilla du pappa)  som bjöd mig på middag så snuttit så av dig.




Nu sitter jag och längtar tills  det blir sommar för då ska jag plantera

om ALLA blommor hemma + sätta ut någon/några på min ballkong ;)


Tänkte jag måste sätta in en liten sommarbild

 som kan pigga upp en lite grann tils sommaren kommer hit


                

Zelda & blomlådan hemma hos mamma <3


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards