Min egna lilla värld

Alla inlägg under april 2010

Av Maja Sundelin - 30 april 2010 21:06

  Sista april 2010    

 

 

Idag slutade man tidigt på jobbet, och då vart det stan med pappa & syrrorna och lunchade/fikade på Westerlund sedan vart det till att dra hemåt igen, var på kaphal för att leta en tröja eller något annat nytt men fann inget.

Så nu är det ju sista april, och ingen majbrasa i år blir det hellre...

Istället så tog jag & Markus och hämtade Elin hemma hos henne också åkte vi och åt på terassen tillsammans istället.

det blev myskväll hemma hos oss istället, med film & myspys    

Av Maja Sundelin - 29 april 2010 22:17

 Dags att gå & lägga sig ska upp tidigt i morgon, jobbar kort dag.

Ska till stan och titta på lite saker på Kaphal & vara social med pappa & Elin


Natti Natti sov gott & dröm sött     

Av Maja Sundelin - 29 april 2010 21:34

Nu har man varit titta på Minelly's dans & jag tyckte det var jätte bra :)

Tog en massa fina bilder där, det var bara ett problem..

Alla bilder vart jätte mörka & jag fick bara en bild på Minelly som hon syns ganska bra på.

 

 

    

Dans prinsessan själv i sin söta hatt   

 

Av Maja Sundelin - 29 april 2010 14:50

Igår var jag till stan en sväng med mamma och titta lite grann innan jag åkte till Karlsson & innan dess så kom vi på att vi skulle äta en mjukglass

& det var såå gott :)

Sedan efter det så vart det Övik igår med Millan & Karlsson vi hade det jätte kul där :)
Gick på Sub way som sagt var också och tog oss en macka som jag bara ville ta kort på & på tjejerna själv så klart också :)

 

Bilder så klart :)

 

        

Jag & Mamma på stan med "årets första mjukglass"

 


   

Karlsson & Millan I Övik :) & min goda Subway macka :)

 

Av Maja Sundelin - 29 april 2010 14:33

Idag har jag & Älsklingen varit tillsammans i hela 4 år   

Vissa kan inte ens fatta att det är så länge sedan vi vart tillsammans, och ärligt talat så kan inte jag hellre fatta det =)

Men men, det blir inge firande idag i allafall för oss två eftersom vi har valt att ha lite myskväll & det i morgon istället då det är fredag & det är fredags mys hemma :)
Om vi nu inte är uppe hos svärföräldrarna & grilla + elda liten majbrasa där.

Istället ska jag gå & titta på " Minelly's dansuppvisning" som hon ska ha ikväll.

 

  

Här kommer en gammal bild på oss då vi precis blivit tillsammans 

Där var man ny kär och allt    

Av Maja Sundelin - 27 april 2010 20:29

För det första tack snälla Sandy för hjälpen med bloggen, det vart jätte fint :)

Idag fyllde Svärmor år :) Var upp dit och vart bjuden på god maten som hon alltid gör då man kommer dit :) Fick tårta också och träffade svägerskan som man inte se så mycket av nu sedan CK gick i Konkurs så det var kul att se henne igen.

Imorgon drar man iväg med tjejerna till Övik också efter jobbet någon gång så vi få väl se när man kommer hem imorgon kväll då :)

  


Av Maja Sundelin - 27 april 2010 19:26

Nu gör jag ett inlägg åt Maja här :) Jag heter Sandy och har hjälpt Maja med och fixa ordning hennes blogg vart riktigt nöjd med den faktis :) så nu kan Maja börja blogga för fullt :) Föresten vill bara säga att Maja är en toppen snäll tjej so har sitt hjärta på rätt plats :)


//Sandy   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards