Min egna lilla värld

Direktlänk till inlägg 16 maj 2010

Söndag 16 maj <3

Av Maja Sundelin - 16 maj 2010 20:01

Så var det söndag kväll, mycket har hänt idag :)

Var på marknaden för 4 gången i år!

 Gick ju 3 gånger igår och ändå var jag inte less på att gå där så jag bara måste gå en 4 gång  också, det som vart köpt där vart munkar & en tröja till gubben.

När jag just kommit dit träffade jag en arbetskollega jätte trevlig tjej.

Och hon gillade min väska, och de var en sak som hon sa till mig som jag tyckte lät jätte bra.

Hon & hennes dotter hade läst någonstans att vi tjejer samlar på oss

 si & så många väskor under våra liv & att jag är inte ens nära av stopp linjen.

Vilken tur, nu kan jag känna mig lugn om väskfrågorna om, jag tokig i väskor  eller inte om det.  

 Tack Momarorie så mkt för att du berättade de för mig :)

Nu känns det  mycket bättre.


  


Sedan vart det ljusparty vid 3 tiden hos en kompis till mamma :)

köpte teljus där med doft men den luktade inte så starkt men är det så att jag få ont huvudet ge jag bort dom.. Men  samtidigt blir det härligt vid tanke på denna härliga sommarvärme som är på väg hit blir en fin blandning med denna doft, som jag inte kommer på just nu vad den hette?

Men kommer nog på det sedan.

Det vart kottletter till middag med ponfritt, körsbärs tomater & majs

Sedan bjöd vi  hit lillasyster också på middag  mysigt <3


  

Middagen våran/min


  



 
 
Ingen bild

Marie

17 maj 2010 20:49

fjärde gången? Shit alltså! Har inte varit iväg alls ja men det är ju inte så konstigt :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Sundelin - 9 januari 2011 01:33

Ett stort grattis till pappa som fyllde år den 1 Januari. Hoppas du hade en fin födelsedag, var ju så klart där med Elin men jag tänkte efter det. :)      Sätter i allafall in en bild på dig & Gun <3      Och på den goda smörgås tårt...

Av Maja Sundelin - 9 januari 2011 00:46

Nu äntligen bloggar man igen, har äntligen hitta mitt lösen som jag sökt efter så länge, men bättre sent än aldrig kanske man ska säga. :) I allafall sedan sist jag skrev så har det varit både  Lady's night med mamma, Sundsvallsresa & julafton m.m....

Av Maja Sundelin - 21 oktober 2010 17:09


Så har min kära lillasyster varit myndig i 1 vecka nu. Snacka om att man blir mörkrädd nästan, det känns som igår  då hon gick runt med dockvagn & dockan med Elin  som gick brevid med en egen dockvagn & docka  (mina små syskon är inte längre ...

Av Maja Sundelin - 17 oktober 2010 15:24


     Du som liten.1. Vad hette din första bästa vän?  Marie Näslund 2. Vad hette din första kärlek? Andreas 3. Vilken var din favorit rätt? Mormors tjockpannkaka 4. Vilken var din favorit färg? Blått 5. Vart bodde du? Långsele, Rosengat...

Av Maja Sundelin - 12 oktober 2010 20:54

Bilder från dagen till kvällen :)         Elins presenter som hon hade fått av familjen på förmiddagen    Den goda tårtan som mormor  hade bakat till Elin:)       Bella vill också ha en bit Det är sant, hon säger de här till m...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards