Min egna lilla värld

Alla inlägg under juli 2010

Av Maja Sundelin - 9 juli 2010 08:35

Så var det fredag igen, sista dagen innan man gå på semester

 som är hela 5 veckor! Ska bli jätte skönt :)

Jobbar extra idag också, så man tjänar mer än vad man gör i vanliga fall. Annars händer det inte så mycket, ska på risön imorgon med Markus om vädret tillåter att det bli bad väder, få se om man få med sig kanske Elin också då, och kanske Lisa om hon är hemma.

Åh, jag vart helt plötsligt sugen på att grilla i helgen, i söndags då vi var och hälsade på ett par bekanta till famijen så bjöd dom på grillat. Dom hade grillat majskolvar... Mm, gott.

 

Jag fick veta hur tjejen hade gjort dom :)

 

* Först så kokade hon majskolvarna,

och lät som dom få svalna sedan lite.

* Sedan smörjde hon in dom i olja,

 och kryddade sedan med grillkrydda.

* Och till sist så grillade hon dom ;)

& det vart jätte gott.

 

Jag tro jag måste göra det imorgon med gubben =P

vart super sugen på det nu =)

Men nu tro jag ska gå och göra mig i ordnining börjar jobba

9.30 idag tills 14.30 sedan så är det...

 

SEMESTER! ^ ^

 

 

 

 

 

Citat som instämmer på mig:

  

 "Happiness is a new handbag"

 

Av Maja Sundelin - 8 juli 2010 17:08

Nu ska jag verkligen börja blogga här igen, mycket som jag gjorde förut. :)

Få semester snart, mycket snart.. :)

De är min sista dag imorgon innan man har hela 5 veckor's semester framför sig att bara ha det skönt & så.

Ska ta och sätta in bilder om saker som har hänt dessa dagar/ månad som varit.


    

Bilderna på kanin, Musse Pigg & Clownen Minelly <3

 

  

Millan & Karlsson

Bilden säger väl vem som har tagit studenten här :)


    

Personalfesten som vi hade på jobbet

Erkänn att det är verkligen frestande dessa godsaker :P



Var till Östersund i söndags och hälsade på några bekanta :)

Wania, Emmie, Wiweca & Alex som kommit dit för att hälsa på sin morbror/bror det var jätte mysigt & kul.

Vi var på stan, på några loppisar tillsammans köpte lite av varje där.

Bild på syskonen fick man också ;)


     

 Wania & Emmie

 

Sedan innan vi åkte hemåt så åkte vi in på "Max" för att prova deras 

lyx milkcake, alla utom Elin tog en sådan.

 

  

Den var jätte god men man vart ganska mätt på den efter halva.

Det innehöll: Glass, jordgubbar & grädde.

Sedan var det svårt att suga eftersom det kom små bitar nästan hela tiden då man smakade den, men nu har man i allafll provat och de är ju bra det.


Jag var på bio med Lisa & Elin i måndags också gick och såg

"Twilight-eclipse" & allvarligt talat den filmen var jätte bra !

Men jag höll på att grina nästan också, då det handlade om "Bella & Jacob"

Jag ska inte berätta vad som hände i filmen för det kan ju hända att någon ska se den också sitter jag här och berätta det.


   

Jag kommer att bli en av dom första som köper denna film 

Jag älskar verkligen denna film


Var på stan igår och kollade lite grann, träffade Anders som jag inte ha sett på jätte länge vi tog oss varsin kulglassar på "Lilla cafe" som vi satt och åt ute i det härliga vädret "Älskade det verkligen" måste jag säga.

Gick även in på "Ugglan" och köpte mig första boken av denna:


  

Kunde inte låta bli att köpa första boken, och troligen kommer

jag att köpa dom andra tre också, men jag tänker inte läsa fyran förrän jag sett den fjärde filmen :)

Jag håller på att bli en " Twilight fan" kanske   

hittade också en annan bok också som jag troligen kommer att köpa också då

jag inför skaffar dessa tre spännande böcker.


Så nu är det bara att säga........


SEMESTERN NÄSTA!

 

 

 

 

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards