Min egna lilla värld

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Maja Sundelin - 9 juli 2010 17:05


Nu har man semester, och det synd ju på bilden också att man har det :)

Har många planer inför min 5 veckers långa semester, har ju en hel lista

på allt jag fundera på & ska göra i sommar:

 

* Risön bada,bada så klart ;)

* Lycksele med tjejligan (Bor så klart  på Hotell Lappland då  ^^)

* Hälsa på svägerskan min, upp i mot Åsele

* Bada i havet minst 1 gång

* Övik, paradisbadet

 * Stockholm mini semester för att gå på gamla stan, gröna lund

& Junibacken (Ja även om man är 22 år så vill man dit också ^^)

*Spela mini golf på risön/graninge m.m 

* Åka till Ullared! Min stora dröm just nu

* Campa med mormor & morfars husvagn på ett mysigt ställe

* Vara med vänner, nära & kära så klart också <3

* Kramfors för att gå på Dollarstore & en speciell affär :)

* Crusing i Ramsele & Kramfors

* Umeå för att hälsa på Marie <3

* Sundsvall, sista delen till sängen som jag vill så gärna ha :)

 

 & så klart ska jag ta det lugnt i sommar, sola, bada och bara ha det skönt.

Denna sommar ska jag verkligen njuta av min semester :)

 

Hoppas att alla som ha semester nu ha det skönt, och de som ska ha :) Hoppas alla få en jätte fin sommar med sol & värme <3 


              

Av Maja Sundelin - 9 juli 2010 08:35

Så var det fredag igen, sista dagen innan man gå på semester

 som är hela 5 veckor! Ska bli jätte skönt :)

Jobbar extra idag också, så man tjänar mer än vad man gör i vanliga fall. Annars händer det inte så mycket, ska på risön imorgon med Markus om vädret tillåter att det bli bad väder, få se om man få med sig kanske Elin också då, och kanske Lisa om hon är hemma.

Åh, jag vart helt plötsligt sugen på att grilla i helgen, i söndags då vi var och hälsade på ett par bekanta till famijen så bjöd dom på grillat. Dom hade grillat majskolvar... Mm, gott.

 

Jag fick veta hur tjejen hade gjort dom :)

 

* Först så kokade hon majskolvarna,

och lät som dom få svalna sedan lite.

* Sedan smörjde hon in dom i olja,

 och kryddade sedan med grillkrydda.

* Och till sist så grillade hon dom ;)

& det vart jätte gott.

 

Jag tro jag måste göra det imorgon med gubben =P

vart super sugen på det nu =)

Men nu tro jag ska gå och göra mig i ordnining börjar jobba

9.30 idag tills 14.30 sedan så är det...

 

SEMESTER! ^ ^

 

 

 

 

 

Citat som instämmer på mig:

  

 "Happiness is a new handbag"

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards