Min egna lilla värld

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Maja Sundelin - 14 juli 2010 07:59

Rekomenderar detta till alla som har bränt sig i solen

och vill gärna få sova en hel natt utan att ha ont:

"Turkis yogurt & en blöt handduk"

det kan jag lova hjälper verkligen mot brändning av rygg, armar & axlarna.

Min lilla gulliga mamma hjälpte mig iår med att smörja mig med det,

och sedan 5 min efter hon hade det kändes de inte lika varmt & hett på ryggen

 som de gjorde innan. :)

 

 

Man kan köpa en sån här burk, men det ska vara

"turkis yogurt naturell"

Själv köpte jag en annan slags burk som var "turkis yogurt milk"

om jag minns rätt på förpackningen och det funkar också :)

 

Jag sov hela natten också, då jag hade en skönt lite halv blöt handduk.

Trodde inte i morse då jag tittade på klockan att jag hade sovit hela natten.

Idag blir det tvättning här hemma och kanske lite städning också.

Så idag blir mycket att göra, tro jag ska ta och läsa en bok också kanske titta på en film som jag lånat av Elin.

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards