Min egna lilla värld

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Maja Sundelin - 10 juli 2010 18:59

Lördag kväll nu :)

Markus & Jag + Elin var på risön idag och badade.

Då vi kom dit så var det bara vi & en liten barnfamilj där som höll sig till lilla poolen så vi hade hela stora  bassängen för oss själv i en timme :P

Jätte mysigt var det, sedan efter vi hade varit där så bestämde vi oss för att åka på Konsum extra och köpa middag som vart korv med smak av bacon & ost & bröd till ;) Var rikigt gott faktiskt, hade ju som sagt var önskat grillad majs men det få bli en annan dag, kanske i morgon eller till veckan.



  

Skulle ta många bilder då jag var på risön

 men hann bara att ta denna  söta sköldpadda

som dom hade i barnbassänge, tyckte den var lite små gullig :)



Sedan nu på kvällen kom mamma & överraskande mig med presenter :)

Hon hade varit på loppis runt helgum idag & köpt både det ena och andra till mig.

Rättare sagt två saker en film & en väska (Överlycklig nu som vanligt)

sedan hade mormor gett mig ett linne som jag fick och ska få ha på mig i sommar :) Jätte fina presenter var det.

 

  

 Tack så mycket mamma & mormor <3


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards