Min egna lilla värld

Direktlänk till inlägg 11 juli 2010

Hundvakt, grillning & en massa regn

Av Maja Sundelin - 11 juli 2010 19:34

Så var det söndag, idag har det hänt mycket här.

Lillasyster har sovit sin första natt i sin lägenhet, vi var uppe till halv 2 inatt om jag såg klockan rätt.

Tittade på film & myste som bara den, härligt. :)

Om vi ta bort alla skräckfilmer som vi såg på slutet innan vi skulle gå

 och lägga oss, hade mardrömmar inatt om en av dom filmerna vi såg på,

tur var det ju bara en dröm & inte verkligehet.

Vart sedan uppbjuden till Elin, tog med mig en korg med godsaker som jag bjöd på mamma & pappa var också där och hälsade på henne.

Och min lilla älskling som jag verkligen fick krama & gosas med.

 

Bilden säger direkt vem jag pratar om ^^


  

Zelda gumman <3

 

Sedan har vi varit hundvakt till lilla Elton John medans hans matte & husse

 åkte till havet och badade.

Sedan fram på dagen så kom Markus på att vi skulle bjuda svärföräldrarna

 på middag så det vart grillad karre som var marinerad & potatisgratäng

+  grillade tomater som jag riktigt älskade, vi höll uppe hos svärföräldrarna

& lagade maten och det för att dom har en sån härlig altan också har dom värmepistol så det är bara att starta den och köra på grillkolen utan att man behövde lägga på tändväska ;)

Vi fick sockerkaka & saft till efterätt som tack för att vi hade bjudit på middag.

Och de tackade man inte nej till, och härligt var det sedan för det började regna & det var verkligen mysigt måste jag säga, det där speciella ljudet som låter ifrån taket också sitter man på altanen och ha det varmt och gott.

 

    

 

Håller just nu på att se en jätte bra film också som jag köpte igår på

Konsum Extra, jätte spännande är den.

 

  "Flickan vid stenbänken av Maria Gripe"

Den filmen kan jag verkligen rekommendera att se

den är både spännade & lite mystiskt av sig.

Har som sagt var inte sett hela filmen än men hittills är den jätte bra.

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Sundelin - 9 januari 2011 01:33

Ett stort grattis till pappa som fyllde år den 1 Januari. Hoppas du hade en fin födelsedag, var ju så klart där med Elin men jag tänkte efter det. :)      Sätter i allafall in en bild på dig & Gun <3      Och på den goda smörgås tårt...

Av Maja Sundelin - 9 januari 2011 00:46

Nu äntligen bloggar man igen, har äntligen hitta mitt lösen som jag sökt efter så länge, men bättre sent än aldrig kanske man ska säga. :) I allafall sedan sist jag skrev så har det varit både  Lady's night med mamma, Sundsvallsresa & julafton m.m....

Av Maja Sundelin - 21 oktober 2010 17:09


Så har min kära lillasyster varit myndig i 1 vecka nu. Snacka om att man blir mörkrädd nästan, det känns som igår  då hon gick runt med dockvagn & dockan med Elin  som gick brevid med en egen dockvagn & docka  (mina små syskon är inte längre ...

Av Maja Sundelin - 17 oktober 2010 15:24


     Du som liten.1. Vad hette din första bästa vän?  Marie Näslund 2. Vad hette din första kärlek? Andreas 3. Vilken var din favorit rätt? Mormors tjockpannkaka 4. Vilken var din favorit färg? Blått 5. Vart bodde du? Långsele, Rosengat...

Av Maja Sundelin - 12 oktober 2010 20:54

Bilder från dagen till kvällen :)         Elins presenter som hon hade fått av familjen på förmiddagen    Den goda tårtan som mormor  hade bakat till Elin:)       Bella vill också ha en bit Det är sant, hon säger de här till m...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards