Min egna lilla värld

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Maja Sundelin - 9 januari 2011 01:33

Ett stort grattis till pappa som fyllde år den 1 Januari.

Hoppas du hade en fin födelsedag, var ju så klart där med Elin men jag tänkte efter det. :)


  

Sätter i allafall in en bild på dig & Gun <3


  

Och på den goda smörgås tårtan som vi bjöd på :)



Av Maja Sundelin - 9 januari 2011 00:46

Nu äntligen bloggar man igen, har äntligen hitta mitt lösen som jag sökt efter så länge, men bättre sent än aldrig kanske man ska säga. :)

I allafall sedan sist jag skrev så har det varit både  Lady's night med mamma, Sundsvallsresa & julafton m.m

Så det är väl bäst man uppdaterar lite grann kanske så här kommer lite bilder :)

 

Ifrån Lady's night

 

 

 Grabbarna som vi såg där <3   

 

      

Tv kändis ifrån Ullared ni som har sett på den serien <3

 

          

Lite små bilder på vad som låg på bordet vårat & serverades <3

 

     

Jag & lite folk på de som satt vid vårat bord <3

 

    

Jag & Mamma <3

  

Bilder ifrån  Sundsvall med Markus & Sofia

      

 

Bilderna säger väl allt :)

 

     

 

Bilder ifrån julafton

 

      

Tomten våran, Jag & våra tomtar som Jag,Elin & Lisa fick i julklapp

 

     

Del av våra paket, morfar <3 julbordet vårat 

 

         

Tomten & grisen, tomte 3,  julgranen med klappar

 

   

En liten jul hälsning ifrån Stockholm  <3

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards