Min egna lilla värld

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Maja Sundelin - 29 september 2010 19:39

Så var det onsdag kväll igår så sovde jag över hos fröken Karlsson.

För att vi skulle till Övik idag med Anders & Pekke, så det var full rulle imorse för oss två innan vi skulle åka.

* Klä på oss

* Äta frukost

* Gå ut och vänta i det iskalla vädret som var i morse.

 

 

  

Min frukost som jag fick hos Karlsson

 

Snacka om att man frös, men det var det värt.

 

Väl i Övik vart de mini shopping på stan, köpte som vanligt en present till gubben. Det är något som alltid blir kontigt nog då man är ute och shoppar.

När det vart lunch så åkte vi till Hockey arenan för att äta men det var så kontiga maträtter där så vi avstod det och gick till Sub Way jag & Karlsson medan de andra två gick på någon "Harry" & åt där.

 

      

Bilder ifrån Hockey arenan med Karlsson & mig ;)

 

    

Sub Way I LOVE! Klubben som är för de små som var inne i huset på "Fjällräven center"

 

     

Besök på max :) Och  en bild på Karlsson    ( Snacka om vilken härlig bild)

Till sist vart det Paradisbadet tyvärr var vi där bara i ungefär en timme innan vi vart tvungen att gå upp för att vi skulle hemöver sedan.

Tröstade oss med att gå in på Max & köpte oss varsin milkshake.

 

       

Från att vara en liten bebis till en ung liten sötnos <3       

 

Min lilla jänta blir 4 år idag!

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards